I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 28 November 2011

Karnival 3-P peringkat kebangsaan

Sebelum saya mula kan, ingain sy ucap kan Assalamualaikum dan selamat malam bagi semua blogger yer..

 Hurm, actually saye ne bru balik dari Kuala Lumpur bagi menjayakan lgi karnival 3p (1MG1MC) memang best lar time tu.. Its really such unforgetable moment. Banyak sangat yang dapat kiteorang pelajari, serta dapat menjalinkan silaturahim antara 16 negeri. Fuhh! memang happening, lagi2 time saye dan kumpulan dapat nombor satu dalam pertandingan explorace!! hahaha
jangan jealous bagi rakan2 ku yg lain.. Dan satu lagi, dalam banyak2 org kt sana.. korang rasa sape paling macho? Hehehe, mesti lar saya..! paling putih lar saya, bukan nak bangga org sabah, tapi this is the fact..Hampir semua lelaki kat sana (kecuali cina),  gelap2 org nya.. Saya boleh dikatakn lelaki paling putih! 0.o
Sampai ade yg pikir sya ne bkn Muslim..hehe Dugaan.. Tapi memang best lar kat sna, banyak sangat aktiviti walaupun ada yang  ''bikin panas''..!! Tapi enjoyyyy.. :D 
\

Baik lar, tu jer lar yg dpt saya kongsi kan pada malam ini. Sehingga kita berjumpa lagi, bye! Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment